story..


ASSALAMUALAIKUM...

ok,hari ini hari khamis..bermakna tinggal 3 hari lagi saya berada di rumah..dan, saya akan kembali ke kolej saya pad
a hari ahad..(sungguh x sabar..)

saya berasa sungguh bosan berada di rumah kerana saya tidak tahu apa yang saya nak buat.. nak study??saya pun tak tahu kenapa saya malas belajar bila berada di rumah..saya rasa anda juga berperasaan sedemikian...huhuuhuhuhu....

tak lama lagi dah nak masuk bulan ramadhan..hepinye saya..MyEm0.Com
sbab lepas tu
sambut hari raya..
tapi,saya rasa cuti raya budak kolej saya msti dipendekkan sbab kitorang dah cuti smnggu extra ni..kes H1N1 laa ni..x pun, cuti ulangkaji utk final di batalkan..alamak!!MyEm0.Com

..mcm mane yek..silibus bertimbun-timbun nak dihabiskan..esp
PHYSICS!!!16 chapter for 1 sem.MyEm0.Com

dan sekarang,kami baru je masuk chapter 8...gagaga
ggaga...ngeeee.. gundah-gulana jiwa saya..(ntah pape..hihi)
..anda sume jgn la lupe utk doakan saya berjaya ye..trime kasih byk2...:)


sebenarnya saya ade keje yang perlu disiapkan smpena mnggu maths nnt..saya kne cari any video kat utube,then kne donwload,pastu wat presentation..x kesah laa nak gune powerpoint ke,flash ke etc...
tapi masalahnye,video tu saya x cari pn lagi..kuang3..saya ni pemalas sket..10 minit lagi,saya cari la..senang je kan..(agaknye lah...)



No comments:

Post a Comment