JUMAAT...

assalamualaikum...
2 post dalam 1 hari..hehehehe....

Hagemaru mesej saya td..dye bgtahu,henfon dye ade masalah..x bleh terima mesej,tapi bleh anta mesej..erm..cemane ek..
saya dah lame x mesej ngn dye..ye laa..dah xde benda sangat yang nak dibualkan ngan dye..

shin chan???err...i don't like him..tak tahu lah kenapa..bosan bile bermesej ngan dye..MyEm0.Com

Kerre??erm,td dye call..bukan selalu kitorang on phone..mesej pn jarang2..biasa chat je kat ym..kerre ni ex student skolah saya..tahun 1998..ade sesape yang kenal dye x??huhuhuhu..
kawan2 dye cakap,muka dye macam muka Jehan Miskin...hensem ke x ek??u judge...
MyEm0.Com

sinichi?? lame x dgar khabar dye..last tyme saya mesej dye,3 hari lepas..saya nak mesej,saya takut ganggu dye study..biaselaa..orang nak jadi doktor..kene rajin study,an??


anda janganlah cakap saya mengarut pulak bile bace ape yang saya tulis nih..
kalau anda tak faham,wat rilex je la ye..
daa...




No comments:

Post a Comment