slalu je xde idea...hmm

Assalamualaikum...

ok,hari ni hari jumaat...pagy2 bgun..then,tdo balik..selepas itu,mak saya kejutkan saya..nak ajak pegi breakfast..biase hari jumaat memang breakfast kat luar..
saya malas sangat nak bangun..tp kena lah bangun jugak...huhu...
lepas makan,trus ke ofis..macam biase la..hujung minggu..kalau saya ade di rumah,memang kene teman mak saya wat keje kat ofis..entry ni pun saya post ngn pc kat ofis...

tgh duk on9 kat website semesdians 0408,dila hantar mesej chat..chatting ngan dye skejap..dye x mandi lagi rupenye..ape pnye budak daa...hehe..dila cute,jgn marah ye...dye skang kat UTM...katenye kat sane,dye yang paling kecik dalam kelas..n orang panggil dye kecik..
rilex ar dilaa..kite same jep...hihiihi...yuhuuuu....goyang sket dila!!
MyEm0.Com


pas2,nmpak Joe plak on9..saya tgur dye,tp dye x reply..sy pun anta msj gune henfon..
"Joe, jom ar chatting kat website batch kite..dila pn ade"
he replied,
"lenkali la fyn..bkak kat enset je nie..nak g kt bahagian warung kopi xleh2..sory.."

so,saya pn x chat la ngn Joe..saya msj je..ade bnde pnting sket,klu msj ngan Joe ni...hehe..
thx Joe..atas maklumat anda...heheheeeeee....
MyEm0.Com

tibe2 skang ni,saya teringatkan seseorang...
entah laa...

MyEm0.Com
kenapa saya rase mcm saya rindukan dye..
alamak!!!..bahaye ni...shuhhhh2!!..pegy maen jauh2...
fuhh...!!!






No comments:

Post a Comment